Acest site web utilizează cookie-uri pentru a vă ajuta să aveți o experiență de navigare mai bună și în scopuri de publicitate, pentru a vă oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele dvs. Pentru mai multe detalii despre cookie-urile utilizate pe acest site web și despre cum să dezactivați unele cookie-uri sau pe toate, vă rugăm să examinați Politica noastră privind Cookie-urile. Accept utilizarea cookie-urilor.

Alimentele care îți fac părul mai frumos

Alimentele care îți fac părul mai frumos

Un păr minunat ține nu numai de o îngrijire corespunzătoare ci și de o alimentație sănătoasă. Structura părului este alcătuită 97% din proteine, așadar, în problema căderii părului, este recomandat consumul de alimente cu conținut ridicat de proteine, cum sunt ouăle și carnea. Pentru o îngrijire eficientă a firului de păr, nu uita să folosești produse specializate pentru un scalp sănătos.

Consumă în același timp alimente bogate în vitamine (A, B, C, D, E) și acizi grași omega 3, proteine, zinc și magneziu.

Nu uita de legume sau fructe proaspete. Include-le în alimentație și asigură-te că regimul tău nutrițional include: spanac, linte, ouă, morcovi, fasole, semințe, cereale integrale, pește.

Spanacul

Spanacul include o cantitate generoasă de vitamina C și totodată îi furnizează organismului fier, betacaroten și acid folic. Combinați, toți nutrienții asigură sănătatea foliculilor de păr și a scalpului.

Lintea

O sursă excelentă de proteine este și lintea, deoarece conține cantități mari de fier, zinc și biotină care ajută la menținerea sau restabilirea sănătății părului tău.

Fasolea, migdalele

Proteinele vegetale nu trebuie să lipsească din alimentație. Acestea nu numai că au un conținut ridicat de proteine, ci sunt bogate și în vitamine și minerale esențiale unei bune funcționări a organismului.

Ouăle

Ouăle sunt bogate nu numai în proteine, ci și în nutrienți, minerale importante precum fierul, esențiale pentru rezistența și sănătatea firelor de păr. Sunt și o alegere excelentă în lupta împotriva căderii părului. Pe lângă faptul că sunt bogate în proteine, ouăle sunt bogate și în biotină și vitamina B12, necesare pentru o piele sănătoasă, unghii sănătoase și desigur păr. 

Cerealele integrale

Cerealele integrale sunt foarte bogate în fier, siliciu și zinc, substanțe care contribuie la creșterea podoabei capilare. Ovăzul și orezul brun conțin vitamina B7 care contribuie la un păr frumos și sănătos. Fulgii de porumb, tărâțele de grâu și quinoa sunt la fel de importante.

Inapoi pe prima pagina